De hosted telefonieoplossing van Xelion uit de cloud maakt klantcontact zoveel makkelijker en beter dan in de oude situatie met een vaste telefooncentrale. Dankzij de ontwikkeling van softwaretechnologie is het mogelijk om voor een vaste aantrekkelijke prijs per maand een zeer rijk pallet aan mogelijkheden te bieden. Daarom biedt Xelion VoIP zakelijk aan, voor betere prestaties en efficiëntere communicatie.
Alle functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen, meldteksten, wachtmuziek, huntgroepen, rapportages en nog veel meer zitten standaard in het pakket zonder daarvoor extra te hoeven betalen. Bovendien is vrijwel alles eenvoudig door de eigen medewerkers in te richten en dagelijks aan te passen. Xelion maakt dat zakelijke telefonie en VoIP zakelijk bellen een veel rijkere ervaring wordt waarvan klanten en medewerkers elke dag het plezier en gebruikersgemak zullen ervaren.
Op 14 november organiseren wij een Xelion Event, waarbij je optimaal wordt geïnformeerd over alle mogelijkheden van deze dienst.
Emiel: “Ik adviseer het gebruik van Xelion als telefonie en communicatie platform omdat Xelion bijna alles bevat wat een klant nodig heeft of naar kan vragen. Als de optie van de klant er niet is, heb ik als Xelion Certified Engineer (CE) de mogelijkheid een feature request bij Xelion achter te laten en hopelijk komt die optie in de toekomst dan alsnog. Dit komt omdat Xelion een in Nederland ontwikkelt product is en het contact met Xelion zo gelegd is en graag wil blijven door ontwikkelen”.