Bij Solid Partners vinden we het belangrijk dat we voorzichtig omgaan met jouw data. Met die reden hebben we een beleid vastgesteld voor het omgaan met een wachtwoord reset.
Nieuw wachtwoord
Op het moment dat je bij ons een verzoek indient voor het resetten van een wachtwoord, ongeacht of je dat via de telefoon, mail of het portaal doet, zullen we het wachtwoord veranderen in een door ons te kiezen nieuw wachtwoord. Daarmee kun je 1x inloggen en dan wordt je geprompt om het te veranderen in iets van je eigen keuze. Zo voorkomen we dat onze engineers ongewenst toegang blijven houden tot jullie data.
Daarnaast geven we wachtwoorden niet direct door aan de telefoon of via de mail. In plaats daarvan sturen we deze per SMS aan het bekende mobiele nummer van de betreffende gebruiker of, als dat nummer niet bekend is, bellen we via het algemene nummer van jouw onderneming en laten we ons doorverbinden naar de betreffende gebruiker. Zo voorkomen we dat we een nieuw wachtwoord doorgeven aan iemand die zich bij ons voordoet als 1 van je medewerkers en zich zo toegang verschaft tot jullie data. Alleen de gebruiker van wie het account is krijgt zo het nieuwe wachtwoord. Als je vanuit het niets een nieuw wachtwoord krijgt, laat het ons dan weten, want dan is er waarschijnlijk een poging gedaan om een wachtwoord te ontfutselen.
Wachtwoord reset
Op deze manier zorgen we er voor dat we je zo snel mogelijk kunnen helpen, en de risico’s minimaliseren. Mocht er een wachtwoord gereset moeten worden, bel ons, mail ons, of laat een verzoek achter via ons portaal. Mocht je het vermoeden hebben dat er fraude wordt gepleegd met uw account, informeer dan zo snel mogelijk (telefonisch) onze servicedesk.
Heb je nog vragen over de wachtwoord reset, dan vernemen wij dat graag van je.