Informatie uitwisselen met je klanten en relaties is de normaalste zaak van de wereld. Maar op welke wijze communiceren je klanten met jouw organisatie? Per mail, telefonisch of online? En welke informatie wordt er dan precies uitgewisseld?
Solid Partners merkt dat klanten steeds meer de behoefte hebben om ieder moment van de dag gebruik te kunnen maken van je diensten. Maar is je organisatie op dat moment ook voorbereid om informatie over deze diensten te leveren?
Het wordt steeds belangrijker om informatie en data centraal te stellen en dus de klant naar deze data te brengen in plaats van de data naar je klant te brengen. In iedere organisatie is het verstandig om te kijken waarom je bijvoorbeeld emailservices gebruikt om informatie te verspreiden naar collega’s, klanten en/of leveranciers. Wanneer je de mailbox en dan met name je Postvak Uit eens goed doorspit, kom je al snel tot de conclusie dat hetgeen je procesmatig doet niet handig is.
Solid Partners is gespecialiseerd in het bouwen van integratieservices. Daarom gaan wij graag met je in gesprek om te kijken hoe jij gegevens op een veilige manier kunt uitwisselen met klanten. Waar staat de informatie, uit welke systemen moet dit komen en hoe ga je dit ontsluiten?
Dankzij klantportalen is het mogelijk om interne processen te verlengen naar relaties buiten je organisaties. Vaak heeft dit ook als voordeel dat er minder gemaild wordt van en naar je organisatie. Met het oog op de AVG-wetgeving is het van belang te noemen dat het uitwisselen van gegevens via klantportalen veiliger is dan het onbeheerd mailen van gegevens die onderschept kunnen worden, met alle gevolgen van dien.
Wat mag een klantportaal opleveren voor jouw organisatie?
Maagdenburgstraat 10
7421 ZB Deventer
085 - 7921100
info@solidpartners.nl
Copyright © 2020SitemapCookieverklaringPrivacyverklaringAlgemene voorwaarden