HIP+ VoIP

Het HIP+ VoIP-platform van Solid Partners is gebaseerd op de technieken van Broadsoft. Dit is een bewezen en stabiel telefonieplatform dat uitblinkt in functionaliteiten. De HIP+-abonnementen zitten boordevol functionaliteiten voor communicatie en samenwerken. Je kunt hierbij eindeloos combineren en iedere medewerker een communicatieomgeving op maat bieden met eigen abonnementen. HIP+ biedt je als organisatie een platform dat geschikt is voor:

  • Vast bellen
  • Vast-mobiel integratie
  • Audio- en videoconferencing
  • Videobellen
  • Delen van desktop en bestanden
  • Chat

 

Bepaal je functies aan de hand van een gebruikersprofiel

Een HIP+-centrale kan worden gerealiseerd door het afnemen van de benodigde gebruikersprofielen en opties. Deze kun je per maand uitbreiden of verminderen. De HIP+-licenties zijn als volgt in te delen:

  • De basis
    • Basis HIP+ Cloud Telefooncentrale
  • Aangevuld met gebruikerslicenties
    • Base+ User
    • Business+ User
    • Premium+ User
  • Gebundelde groepsopties
    • Huntgroepen
    • Doorschakelpakketten
  • Aanvullende opties
    • Callcenter software
    • Call recording
    • Diverse vormen van telefoonnummers (doorkiesnummers, 085, 088, et cetera)

Welke functies passen het beste bij jouw profiel?

De basisfuncties voor een Base+ user vormen al een vrij compleet pakket. Denk hierbij aan opties als bellen en videobellen, nummerweergave/anoniem bellen, verkort kiezen, wisselgesprek, wachtstand, doorverbinden, driegesprek, niet storen, doorschakelen (altijd, bij bezet, bij geen gehoor, bij niet bereikbaar) en nachtschakeling.

Wil je nog meer mogelijkheden halen uit je HIP+ VoIP-platform, kijk dan eens naar de Business+- of Premium+-functies. Hierin zit onder andere de mogelijkheid voor alternatieve nummers, ondersteuning van meerdere toestellen (Shared Call Appearance), Busy Lamp Field, selectief doorschakelen (afhankelijk van de beller, tijd en/of gebeld nummer), afwijkende overgangstonen of overgangsvideo, meervoudige gesprekken (driegesprek of meer), wachtmuziek en selectieve gespreksaanname of –weigering.

Naast deze functies zijn er ook nog veel individuele functies toe te wijzen aan een gebruiker.

Hoe wil jij bereikbaar zijn?

Hoe je bereikbaar bent is bij iedere organisatie is verschillend. Vaak zien wij dat de traditionele bereikbaarheid in het verleden via een telefonist(e) verliep. Tegenwoordig zijn er vele alternatieven om direct bij de juiste persoon of afdeling uit te komen. Denk hierbij aan doorkiesnummers of het gebruik van een keuzemenu. Ook als de drukte even toeneemt, is het mogelijk om gesprekken over te laten lopen naar een andere belgroep of het telefoontje bijvoorbeeld af te laten handelen via een voicemail.

Bellen waar en hoe je wilt

De ene gebruiker werkt alleen op kantoor en zit altijd op dezelfde plek. Dan is de keuze voor een vast bureautoestel al snel gemaakt. Toch zijn er ook steeds meer gebruikers die flexibel willen zijn. Werken op kantoor op een flexplek, onderweg, thuis, of op meerdere kantoorlocaties. Hoe makkelijk is het dan dat je je laptop gebruikt om te werken, maar dat deze ook tegelijkertijd je telefoontoestel is. Sluit eenvoudig een headset aan en maak gebruik van de I’AM app om je PC om te toveren tot je telefoontoestel. Zo is thuiswerken eenvoudig te faciliteren en je bereikbaarheid altijd te garanderen.

Vast-mobiel integratie

Met een mobiel abonnement van Solid Partners en een HIPPER+ app op je smartphone, zorg je ervoor dat je mobiele telefoon zich gedraagt als een telefoontoestel op kantoor. Je kunt dus eenvoudig onderweg bereikbaar zijn via het telefoonnummer van kantoor. Maar ook uitgaand bellen kan eenvoudig vanaf het nummer van kantoor zonder dat je je mobiele telefoonnummer hoeft mee te zenden. Zo kun je privé en zakelijk bellen ook gescheiden houden. Via de HIPPER+ app kan je ook eenvoudig je kantoornummer loskoppelen van je mobiel, zodat je tijdens vakanties niet je zakelijke gesprekken hoeft te beantwoorden. 

En financieel?

Koop eenvoudig je belkosten af. Voor een vast bedrag per maand per medewerker bel je onbeperkt naar vaste nummers en mobiele nummers in Nederland. Ook is het mogelijk om licenties, mobiele abonnementen en internetverbindingen te combineren en hierdoor eenvoudig voordeel te behalen. Neem contact op om de mogelijkheden die het beste bij jou passen te bespreken.

Software integratie

Haal meer uit je telefonie oplossing! Efficient en klantgericht werken start met het koppelen van je telefonieplatform aan je CRM systeem. Wanneer je gebeld wordt weet je direct wie je aan de lijn hebt en word de klantenkaart getoond. Naast het feit dat dit tijd scheelt, zorgt dit voor een betere klantbeleving. Met ons HIP+ telefonie platform koppelen wij standaard en eenvoudig met systemen zoals;

  • Afas Profit
  • Exact Online
  • FlexKids
  • Microsoft Dynamics 365
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Outlook
  • SalesForce CRM
  • SuperOffice
  • Zendesk
  • Etc.

Heb je vragen? Neem contact met ons op!

 

Copyright © 2020 - 2021​​​​​​SitemapCookieverklaringPrivacyverklaringAlgemene voorwaarden