Over MIJN Solid Partners

Je ICT-dienstverlening besteed je bij voorkeur uit aan een professioneel team. Maar als ondernemer wil je wel graag inzicht hebben in de diensten die je op dit gebied afneemt en wat de ICT-dienstverlener voor je doet. Met MIJN Solid Partners bieden wij je deze mogelijkheid! Een 360 graden overzicht van de diensten die je bij ons afneemt. Wij streven naar transparantie en optimalisatie en blijven deze omgeving dan ook continue verder ontwikkelen. Zo kunnen wij meer en meer inzicht verstrekken over wat ICT jou levert.

Inloggen in MIJN Solid Partners

De applicatie MIJN is door Solid Partners zelf ontwikkeld om de dienstverlening naar onze klanten verder te optimaliseren. Gemak dient de mens. Dit gemak start met het inloggen in de MIJN omgeving. Wij zijn gestart om de omgeving te koppelen aan het Microsoft en Google platform. Dit houdt in dat als je een Microsoft of Google-account hebt, je met dit account eenvoudig kunt inloggen. Bij voorkeur is dit je zakelijke emailadres, zodat wij ook op dit emailadres kunnen communiceren over tickets en de voortgang van het afhandelen van verstoringen of het doorvoeren van wijzigingen. 

Inloggen kun je eenvoudig doen via https://mijn.solidpartners.nl. Wij zorgen er voor dat de juiste personen binnen je organisatie toegang krijgen tot de MIJN omgeving en daarmee inzicht krijgen in een of meerdere functies (afhankelijk van de rol binnen je organisatie).

Vragen? Neem contact met ons op!

Wat biedt MIJN Solid Partners voor jou?

MIJN Solid Partners geeft je de mogelijk om inzicht te krijgen in de volgende functies: 

  • Tickets die je bij ons gemeld hebt (het indienen, volgen en aanvullen)
  • Facturen inzien en opvragen
  • Diensten die je bij ons afneemt
  • Gebruikers en verbruik op je diensten

Op termijn gaan wij hier nog vele functies aan toevoegen. Wij werken aan een 360 graden inzicht in je ICT omgeving. Hiermee streven we naar maximale transparantie van onze dienstverlening en wat de oplossingen die je bij ons afneemt voor jou betekenen.

Vooraf duidelijkheid over kosten 

Indien je diensten afneemt van Solid Partners zorgen wij er uiteraard voor dat de dienst voor je beschikbaar is. Verstoringen worden door ons verholpen vanuit de dienst. Kleine wijzigen om een aanpassing door te voeren (Service Request) zitten veelal standaard inbegrepen in onze dienstverlening. Heb je een standaard wijziging waar wel kosten aan verbonden zijn dan informeren wij je hierover. Je krijgt hierover een verzoek tot validatie van de werkzaamheden, waarbij wij een indicatie afgeven van de tijd die wij denken nodig te hebben om je wijziging door te voeren. Duidelijkheid vooraf, in plaats van discussie achteraf. Wel zo prettig.

Wij de dienstverlening, jij de regie!

Een Service Level Agreement is bij de meeste ICT dienstverleners een stuk papier, wat pas uit de la wordt gehaald als het te laat is. Jij bent niet tevreden over de dienstverlening en het is je niet duidelijk welke servicegraad je van je dienstverlener mag verwachten. Solid Partners wil als ICT-dienstverlener duidelijk zijn naar onze klanten. En via onze MIJN omgeving geven wij de regie aan onze klanten over de dienstverlening. Je kan bij ons meekijken wat wij voor je doen. Heb je goede suggesties die ons samen helpen om onze dienstverlening nog transparanter te maken? Laat het ons weten. Wij nemen het graag mee in onze ontwikkeling om zo jou nog beter van dienst te zijn!

Self Service

Wij merken dat gebruikers steeds zelfstandiger worden. Waarom wil je voor een kleine wijziging nog een ServiceDesk bellen? Je kunt je wachtwoord toch ook zelf wijzigen? Waarom kun je dit wel van je Facebook of Twitter-account, maar niet van je eigen ICT-omgeving waar jij gebruiker bent. Een eenvoudig voorbeeld maar zo zijn er zo velen. Solid Partners werkt aan het verder automatiseren van dit soort standaard verzoeken, die je bij voorkeur zelf wilt uitvoeren (of uit laat voeren door een van je key users). Via ons MIJN platform werken wij aan steeds meer self service oplossingen die het digitale leven makkelijker maken. Je kunt eenvoudige zaken zelf doorvoeren, zonder dat dit impact heeft op je ICT-omgeving. En dat zorgt ervoor dat wij samen de ICT kosten beheersbaar kunnen houden.

Vragen? Neem contact met ons op!