Backstage @ ServiceDesk

26 juni 2024

Wie helpt jou wanneer je belt naar onze ServiceDesk? Maak kennis met Team ServiceDesk!

Onze kanjers op de ServiceDesk

De Servicedesk is het hart van Solid Partners. Wanneer klanten ons bellen, komt men vaak uit op de ServiceDesk, aangezien ze dan een vraag hebben, waar ze een oplossing bij zoeken. Onze collega’s op de ServiceDesk kunnen jou vrijwel altijd hulp bieden en zorgen er ook voor dat jij je op je gemakt voelt. De oplossing die geboden wordt, zal samen met jou besproken worden en direct daarna worden uitgevoerd.

Pierre Jacobs, IT Support Teamlead

Ik ben Pierre Jacobs, getrouwd, heb 2 dochters en ben al geruime tijd werkzaam bij Solid Partners. In mijn vrije tijd kun je mij vinden bij handbal wedstrijden of gewoon lekker ontspannen rondom het huis.

In de dagelijkse gang van zaken ben ik verantwoordelijk voor de voortgang bij de servicedesk. Voor zowel klanten als mijn collega’s ben ik vaak eerste aanspreekpunt en probeer ik alle zaken zo goed mogelijk te regelen. Om de zaken goed te laten verlopen is een ontspannen werksfeer nodig welke ik dan ook probeer te realiseren binnen het team.

Ezra Bieze, IT Support Engineer

Mijn naam is Ezra Bieze en ben een 1ste lijns medewerker op de Servicedesk van Solid Partners. Ik ben verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoontjes het registreren van allerhande uitdagingen, het onderzoeken van het probleem om samen met de klant de oplossing te zoeken.

Verder heb ik persoonlijk ook de taak op me genomen om de afdeling te voorzien van koffie! Dit zorgt ervoor dat de collega’s blij blijven.

Jastin Kelder, IT Support Engineer

Mijn naam is Jastin Kelder
Ik werk als IT-support engineer bij Solid Partners. Samen met Ezra ben ik het eerste aanspreekpunt op de Servicedesk. Ik zorg ervoor dat meldingen goed worden geregistreerd en behandeld. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het verwerken en oplossen van meldingen.
Iedere keer wanneer een klant na tevredenheid is geholpen geeft het mij weer een kick. Of dit nu een verholpen probleem is of een uitleg is geweest dat jouw werk makkelijker maakt. Ik ben tevreden, wanneer de klant ook tevreden is.

Peter ten Zijthof, IT Support Engineer

Ik ben Peter ten Zijthof en heb al meer dan 30 jaar ervaring in de ICT-dienstverlening.

Op de servicedesk ben ik de rots in de branding voor onze klanten en ook voor mijn collega’s. Ik zorg ervoor dat klanten snel worden geholpen met al hun vragen en problemen. Dit doe ik door mijn collega’s bij te staan als zij hierin even hulp nodig hebben en als het erg lastig wordt, pak ik het zelf op.

Als servicedesk medewerker leer je al je klanten kennen en hun systemen. Dit vergt een brede en generieke kennis. Je komt nooit in een gespreid bedje terecht waardoor er altijd uitdagingen waarop ik me kan vastbijten en die mij motiveren. Een functie op de servicedesk wordt wel eens ondergewaardeerd maar is één van de belangrijkste functie binnen ons bedrijf. Solid Partners begrijpt dit en zet daarom ook hun beste mensen in op de servicedesk.

Michel Barkey, IT Support Engineer (2e lijns)

Ik ben Michel Barkey en werkzaam op de Servicedesk als zijnde tweedelijns support.

Mijn werkzaamheden bestaan uit het aannemen van de telefoon en het uitzoeken van vraagstukken van klanten. Dit varieert van simpele tot complexere uitdagingen.

Bij Solid Partners is de samenwerking en de laagdrempeligheid zeer prettig.

× Hoe kunnen wij jou helpen?